Tuesday, June 1, 2010

~ Begin a New Life ~



Assalamualaikum dan salam sejahtera serta salam kemaafan dari saya yg tak terhingga...hampir 6 bulan blog nie tak terusik sama sekali pun.. diatas kesibukan yg melanda dalam diri ini sejak bekerjaya tetap nie...



Ok buat pengetahuan kawan2 diluar sana... momo sekarang berada di negeri Pulau Mutiara... and tgl di Jelutong bersama kawan2 tersayang ; AdamLuba, Apex Penjual Ikan dan Kamil Si Kereta.... hihihihihihihihihi.....



Owh pic yg anda semua terlihat nie adalah pic sebelum momo kerja di pinang ok?? iaitu bulan satu lepas kalau tak salah... kitaorang kuar g Camping di Batu Feringgi.. sume tu budak2 kls edy la... Time nie momo jadi pemandu pelancong la....



Sebenarnya byk lagi pic yg momo nk masukan dlm blog nie.. but pic tak sempat nk edit n ade pic kat camera kwn2 yg len.. so phm2 jela.. lagi pun.. bila dah kerja dlam kilang nie.. kerja lak 12jam sehari... tentu la sibuk sangat.. mcm takde msa utk kuar je ngan kwn2 len.. or buat aktiviti len...
Blk kje je.. letih.. trus tido... Mcm dah takde life pun....



Ramai yg tegur, yg momo nie dah lain... mcm2 la.. tak nak sebut la.. but... enth la... mgkin brubah.. mgkin juga tak.... Momo dan Tuhan je yg tahu ape yg sebenarnya belaku dlm diri nie...



Hope lps nie.. momo terus lagi maju kedepan... dan diredhai oleh Allah s.w.t. dan tolanglah cerahkan masa depan momo nie... Murahkanlah rezeki dlm diri ini ya allah....serta tunjukanlah jalan yg benar.. jalan yg diredhai olehmu.... Dah la lagi 23hari momo akan meningkat menjadi 25tahun... huhs... (23 June) -----> jgn lupe wish me ok??? ;)



Thanks kepada semua yg ingin berkenalan ngn momo selama ini.... best bangat bersama korang!! kepada yg tak jumpa lagi diluar sana.. insyallah.. ade masa jumpa ok?? lgpun time takde awek nie lak momo leh jumpa kwn2 gurl yg len... dulu.. hush2 jela... dan yg len2.. nanti kita jumpa lagi ok??? dan yg ingin berkenalan juga.. meh2 kita kenal ok?? huhuhuhuhuhuuu..... Momo tak penah sumbunk punya la... jgn risau...



Kepada adif di KL sana, bila ang nk blk jitra or mai umah kami kat penang nie..?? aku pun tak tahu lagi bila nk turun Kl la.. sesibuk sgt nie... aku tau ang ada byk hal nk cerita kat kami kan??
Amet ; Sesori la.. cz aku blk jitra tak bgtau ang ok.. blk umah trus lyn tenet n fmly aku je.. blk umah pun nk rest...nnti ade masa kita kuar ok??
Kpd GYP; thanks cz terima aku as group u all.... aku sayang ampa!!! ade masa kita outing sesama ok??
Byk juga kwn2 lame yg tak jumpa nie.... hope yg terbaca nie.... nnti ade masa kita SMS ok??
Kpda yg blog aku chenta nie..., sori la ek?? nnti ade masa lagi aku edit lagi n post entry baru lagi ok syg???




~Dont know what to say.. just perceive with the ear... and hepi watching it....~


~Harum Subur Dihati~

2 comments:

Nina Garcia said...

lamenye tak update blog...

M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...

b.strawberry; sesori.....maaf yg teramat la...