Tuesday, November 2, 2010

~Bahh @ Jitra~

Lokasi : Sekitar Bandar Darulaman, Jitra.
Masa : 11pagi, 2 Nov. 2010


Nie antara pic yg telah momo snap pagi tadi... Mula2 nak upload dlm FB je.. tapi byk lak aku rase... so dlm blohg jela.. lagi pun. blog nie dah lame tak update kan.. So.. pic2 nie adalah utk tatapan kwn2 diluar sana tu..++ utk kwn diperantauan ek.....

oklah.. pic bawah nie adalah sekitar kawasan "Pantai Halban"...








Hiihii... kwn2.. tahu tak sek sape nie???


sume tu antara tempat yg boleh aku snap kan la.. tu pun puas aku redah air tau...dh tak larat aku jalan dah tu.. ngan derasnya lagi.. huhs..

So pic yg bawah nie lah aku tujukan utk kawan2 aku tu...
mula2 sekali kita g ke rumah.......



Adam... umah ang ok lagi utk tgh ari tadi la...


igt nak g ke jitra ikut jln belakang yg lalu kat tmn sri aman tu.. tapi dah mcm nie dh pun... so.. takat nie jela....


umah Adif pun ok lagi... tapi kalau lah Bukit Indah nie naik air.. umah aku...????


Nie kat Taman Mahsuri Fasa 2D, jln masuk utamanya tula.. yg ada Restaurant Danau tu la..



Tgk la kat Tasik nie... ape dah jadi...??


Jom kita g umah Apex lak ok??
ehh..apx..bile masa kat sini dah "Cerah"??mne habis pokok Getah tu ek??


Umah Apex still okay lagi...


Jln ke Wang Tepus dah mcm nie dah oiii....


Camne nk balik Penang nie..?? H.way pun dah xleh masuk dah pun... tapi semalam aku lalu ok lagi. arini dah tutup terus dah.. leh sampai A.S Utara je...

Amet... umah ang ok!!

Umah Edy pun!!!

Tapi umah Momo camne lak ek???
Nie aku nk kuar tgk air lagi.. my father say.. kat shell umah aku tu pun dah naik air la.. mcm lgi teruk dari tahun 2005 je nie... huhs.. esok aku update pic lagi ok??
jumpa lagi sume...
Thanks 4 Meenie... (-_*)

10 comments:

Unknown said...

waa.. banjir teruk la momo.. hope uma momo air x smpi g.. mst byk yg nk d angkut lau banjir ni.. huhu

emmetRaxor said...

alhamdulillah umah aku tak da apa2..
terima kasih la afiq oi..
susah2 ja..
aku tak leh nak balik sebab final nak dekat kena la study..
bz gila..

Lia Hasty said...

siannye jitra.
banjir teruk.
nnti hrp2 cpt la surut kan.

apexhuhu said...

wah...bagus ah reporter ni, siap p melawat setiap umah lagi..hahaha. Alhamdulillah, umah aku slamat lagi walopon tasik dah melimpah ruah. Thanx ah afiq

M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...

imaginary; tu la..hope jgn la..byk gile brg nie.. tp sume owg yg dh msuk air tu.. buat tak tau je brg dorg tu...

amet; la.. igtkan ang dh blk..baru igt nk ajk ang snap pic pagi nie..
kat umah edy dh masuk air semalam..setakat lutut dah tau...jiran depan umh aku,kt blkangnya dh penuh air tau.. lokg besar kt umah aku tu pun dh penuh air...huhs..

Clara; hope mcm tu la...tapi lagi naik air pagi nie..

apex;..ok je... jap lagi aku kuar snap lagi la...ngan meenie..urmm...

emmetRaxor said...

adeh2..
ujan lak afiq oi..
aku lagi bertambah semak perut neh..
mak aku suh aku balik..
tapi nak balik macam mana??
aku tak beli jet ski lagi..

adamLUBA said...

huaaa...umah aku okay! alhamdulillah! siap ada abah aku lagi keluaq tu...dem! rindu abah!!!! rindu makk!! adik..erkk..okay laa..rindu sikit! hahahahaha....

thanks afiq!

apexhuhu said...

hahah..afiq...hang kene update gambaq umah kawan2 hang setiap sejam. baru ah tenang jiwa kami.hehhehe

emmetRaxor said...

betoi2..
aku sokong..

sCrewlo0se said...

rumah saya takat dada...aishhh...macamana ler nk mengemas....