Wednesday, March 25, 2009

Sebuah Tinta Buat Mu...


Assalamualaikum...

Buat seseorg yg pernah bergelar ''isteriku''... saya memohon beribu2 ampun, sembah maafku hanya padamu L****a... diharap awk disana sihat2 hendaknya... saya disini kurg sihat sejak belaku kejadian tempoh hari, demam la, selesema la, sakit tekak la, muntah2 la, n mcm2 lagi sakit yg tak penah kena tibe2 kne lak nie.. huhs... tak pela.. pandai2 saya jaga diri saya nie.. sementara masih hidup lagi di dunia yang fana nie.. saya tak tahu nk susun ayat macam mne lagi nie sbnarnya... tp terpksa luahkannya juga... saya dah thu sglanya ttg awk semenjak awk berjauhan ngn saya selama 2mggu lbih nie... janji ngn family pun hilg mcm tu je... saya dah tunaikan janji saya utk bgtau parent.. n dorg bleh trimanya... tp awk mcm mne lak?? blum kan?? mgkin di hasut oleh seseorg utk tidak bagi thu or diri sndiri yg takut dgn bayangannya??saya selalu ckp, kita berani kerana benar, takut kerana salah kan??? tp tak pela.. sendiri paham la..saya juga thu yg awk tak baca lgsg sms2 yg sya send tukan..? tgk nme je trus delete kan?? n tukar no.hp bru pun ats hasutan or......... owh ya lupe lak... camne ngn family dah bgtau yg saya nie bukan g kilg awk utk tampar awk??? tp dtg mintak maaf n merayu ke?? tak ckp juga?? igtlah setiap kejahatan dlm dunia nie akan dapat balasannya nanti... cume lame or tak je.. nie kne time sayakan??? awk lupe la sume bnda baik yg telah saya bt utk awk tu.. tp ble saya bt mcm nie kt awk.. awk ugkit,merayu mcm2 kt saya..n time tula awk pk kebaikan ttg saya kan??? n saya bleh blik trima awk kan??? n ttp sabar ngn karenah awk tu... tp lani awk?? cmne lak?? awk lupe mcm tu je jasa saya kt awk selama kita berkwn 3thn 5bln nie.. huhs.. allah je yg thu ape yg telah terjadi sepjg kita berkenalan nie... saya ngaku saya bukannya ank owg senang yg mampu mamberikan ape2 je kat awk.. awk thu kan hal kehidupan saya?? tp kenapa saat ini awk menolak cinta saya nie??time saya kje..ade pernah pakai duet awk?? tiap2 bulan kita shopg and holiday kan?? awk thukan byk mne duet hbs utk sume tu?? tp lani.. enth la awk... cume nsht saya jgn la kita cintakan dia kerana duetnya kerana allah boleh rampas segalanya dlm sepantas kilat sahaja..mne nk tau tibe2 kilg tu ttup camne?? ape "Abg'' tu nk kasi kat awk?? or nk lari juga camne awk lari dari saya nie?? sedgkan gaji aya time tu RM2+++ sebulan pun tak ckup ngn awk... dia lak brape je?? rm13++?? ckup sume tu?? oklah lagipun awk thu kan yg awk juga tak suke saya hipokrit dlm myspace nie kn?? hbs knpe awk tipu si*ABG* n org ramai yg awk nie msih lagi single?? tu terpulang kat awk jela.. saya tak thu knpe awk bt mcm tu.. tp ape yg saya thu... awk tak ikhlas cple ngn dia.. cz saya je yg thu cara awk lafaz cinta tu ikhlas ke tak... lgpun awk juga ckp baik kita kenal hati budi masing2 sebelum kawen nie.. dia mungkin tak thu lagi prngai awk yg sebenarnyakan?? ++tyime awk mengamuk+marah... saye je yg thu selama nie.. n awk thu ke time dia lak mengamuk n marah camne??? tp jika tulah mmg pilihan hati awk,sume tu terpulang la...saya thu awk juga masih berkeras hati lagi ngn kejadian tempoh arikan?? saya mintak maaf sekali lagi utk hal tu.. mmg salah saya pun... saya dah tak thu camne cara lagi utk merayu or memujuk awk lagi.... mgkin awk tak nk trima sya nie nie lagi... tp ape yg saya thu jodoh tu mmg dah ade.. cume.......... n mgkin terperangkap di tengah lautan yg tak thu arah mane nk tuju...

oh ya... jika mmg itu pilihan awk saya memohon agar awk memulangkan gambar saya time saya kecik tu, cz tak bermakna lagi untuk awk... lagipun jika awk kawen ngn dia nnti.. muka anak awk takkan jadi mcm tu... so please la jgn lagi menambah seksa dihati tu.. n saya nk cd2 korea saya tu..bukan ape. .saya bosan kt rumah nie. kurg2 dapat juga la tgk cite tu.. ngn kad bonuslink saya tu.. saya nie bukan rajin sgt pun nk g buat yg baru.. sbb tula saya tak buat2 lagi kad mesra petronas yg awk hilgkan dulu tu.. awk bleh poskan je kalu awk tak nk jumpa saya lagi... tuje... .last sekalli saya memohon agar awk ampunkan saya segala doa yg telah kita lakukan bersama dulu n halalkanlah sume yang awk telah berikan pada saya termasuk makanan, minuman, pakaian n len2 la.. n sya dah ampunkan dosa awk ngn saya n halalkan sumenya.. and saya nk awk thu yang saya tak pernah cintakan seorg perempuan dalam dunia ni macam saya cintakan awk.. n awk thu kan saya sgup bt ape je utk dptkan awk.. tp kali nie saya mengalah la.. sbb tu mmg pilihan awk..moga awk bhgia disampingnya nnti..kalu ikut ati saya nie..mmg saya akn g lagi kekilg tu.. cz awk tak penuhi janji awk tu utk bgtau fmly, same juga ngn jantan tak guna tu.. janji bukan main aritu.. tapi dasar penakut.. tgk time kt Nasmir aritu, tak tnya dia npe dia nk tukar tmpt duduk?? sbbnya dia tkt saya cpt tgn.. tkt kena penumbuk saya or anything, n tukar ngn awk, hrp dia tak kna la.. n ade lak bwa member konon?? awk thukan saya nie cmne owgya?? saya xkan tkut ngn sape2 pun kecuali tuhan je.. macam tu ke dia nk protect family awk kelak?? n saya tak thu dia trima awk atas sbb ape... mgkin sbb awk cantik je.. len2 kelebihan dah tak de... awk phm kan?? walaupun dia ade ckp dia terima awk seadanya tp dlm ati dia tu sape thu niat dia yg sebenarnya... n lagi satu nasihat kalau awk dah kawen nnti ngn dia.. jumpa satu sama awk bergaduh ngn dia.. mgkin dia akn ungkit yg awk tu dah x**** n bla..bla..bla..bla... mintak simpang la hal nie... tp nie logik.. pernah jadi.. n last2 mintak kawen lain... cz........... phm2 la... awk kan pandai... n 1 lagi.. saya dah dengar cite ttg "ABG" awk tu dari owg kilg awk jg... n owg thu sape dia tu... sbb tu saya nsht dah.. kenali owg tu dlu sebelum berkwn or rapat.. n dah bykkan kwn laki awk berani ckp belakg jekan??n dia ckp ape depan awk?? lbih baik siasat dulu.. saya tak nk awk ditipukan lagi... pandai2 la t.care nnti... n please la dont do ur self like ke b**ch ok??pk dulu sebelum melakukan sesuatu tu.. come la.. ckp insaf?? camni ke?? huhs.....

saya rase tu jela yg dapt saya coretkan utk awk kali nie.. hrap2 awk ade membacanya... n dapt berfikir ngn waras2nya... n dpt pulangkan ape yg saya mintak tdi tu.. salam sayang yang penuh dengan cinta suci dan kemaafan dari saya disini..semoga kita ketemu or bersua lagi kelak..
sekian.. wassalam... ®

No comments: