Thursday, December 3, 2009

Nonton!!!



Huhs.. mmg filem yg momo tgu2kan la... tetiba je sengaja aku bagi cadangan kat Aisyah.. kata cite New Moon dh kuar... and tetibe lak dia kol aku ajak kuar g tgk.. bile aku check dlm cinema on9, kt dlm kedah nie belum lagi ditayangkn.. paling dekat pun kt Penang la.. so ape lagi.. dia cakap.. jom kita g penang tgk cite tu!!! huhs.. mmg agak terkejut juga la.. tapi aku dah mula paham perangai dia tu... so ape lagi.. time tu lps dia hbs latihan menari.. kami mula bertolak ke penang.. 2 buah kereta juga la kami g.. (only 6org je) aku, nizam, edy, faiz, maisarah, aisyah.

Jam 11lbh (mlm) kami bertolak kesana.. aku check last tygan pun kul12.30pg di gurney plaza.. bila sampai je disana.. naik2 atas... tgk2 kuanter tiket dh pun tutup la..!!huhuhuhu.. kami hanya lewat beberape minit je ke sana.. hampa n sedih gile la... so kami hnya jejalan je di sekitar gurney tu... dan pulang ke jitra selepas tu...



Pada keesokan harinya.. iaitu 29hb, sekali lagi tetibe je aisyah ajak aku tgk movie tu.. tapi kali nie hanya di seberang prai je... Kami ber4 (aku, edy, nizam & aisyah) bertolak dlm kul 1ptg lbh.. kami ke Aeon Prai.. tygan kul 2.20ptg.. Huhs.. sempat juga kami msuk tgk kali nie..

Best oOo00oo..........!!!!!
Nanti aku nk g tgk sekali lagi la kalau boleh.. tgu ade kt kedah lak la..!! kalau dulu Twilight, aku leh tgk 4 kali.. nie pulak lagi best dari twilight, mesti la aku tgk byk2!!! New Moon!! cpt la masuk di Pawagam Kedah!!

Mesti maw tgk!!!

~Baby cute Dance~

4 comments:

Unknown said...

wahhhhhhh budak dlm video itu sgt pandai menari..
love wonder girls ~

M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...

Naomi;
hihihicomei kan???anx..anx!!!

Anonymous said...

ouh~
beshnyer!
nk kne tgk ni newmoon
thnx 4 da review momo ^__^

M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...

takde la review sgt pun.. jz cite ttg momo je...