Tuesday, December 29, 2009

Try to make hepi...(Part SaPoLoH)


Momo bebetoi sibuk la tiap2 ari.. sampaikan nk tgk Blog sndiri pun tak sempat tau.. apatah lagi nk update...
yg nie antara pic yg aku snap semasa aku jejalan di penang last2 week... ngn adik aku nizam.. cousin aku Hazerie.. n kwn aku si Aisyah.... (12/12/09)





aku nk cite perjlnan aku kesana.. but mls la pulak tetibe nie..
so korang lyn jelan pic2 sume nie ek?? sowie..... (lagipun owg skrgkan minat melihat dari membaca kn..)





yg pic2 kt laut nie kami snap sekitar tepi pantai dekat2 ngn batu maung.. lupe lak name kg nie.. but mmg tmpt nie nice sgt....






mcm poyo je aku tgk pic sndiri nie.. huhs...



nie kami di Batu Feringgi..
HardRock Cafe pertama di utara...




Serius aku MISS her!!!!
Giler2.....(*~^)

~Rio-Layu di Hujung Mekar~

2 comments:

kuKu said...

momo g situ war museum gak ke?

M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...

kUkU;
sampai kat pintu muzium perg je..
tak msuk dlm...mhl sgt la.. nnti2 la tgu kya cikkit baru msuk...