Sunday, September 27, 2009

Last day berbuka puase di IRC

That 15 september punya cite la.. kami ber tiga (aku,man & mie) berancang utk berbuka puase utk kali terakhir di bulan ramahdan nie di IRC.. (lambat lagi update...)




(sebenarnya aku dah naik muak lak la asyik2 snap ic makanan je.. tapi bodan dol time tgu mknan sume sampai..)

so yg lain2 aku snap, just suke2 jela.. macam pic bawah nie....

mie dan eqah


man n liyana (awek mie)


dik a' and ape name enth yg free hair tu..(lupe sudah name dia)

malam tu... si mie yg belanja dorg tu.. dorg dari uum.. saje bwa dorg dtg mkn kt irc tu... dorg tu belum lagi join member irc.. tapi nnti katanya... slow2 ok???

but lps tu.. kami lepak lagi ngn geng2 or leadership irc.. utk amek ilmu dari dorg tu...


nie abg romzy... (mcm jiraiya kan??)


mama miza ( nie pulak mcm tsunade)

bisnes..bisnes juga la..
but mlm tu aku punya la tension.. aku mls cikit la nk buat bisnes.. so aku main snap2 pic jela...


2 dari kiri aku tu.. anak abg romzy la... si natasha n faizal


ni pulak antara group yg tgh giat berusaha cari ahlinya.. si syafiq n the geng.. hihihi.. jgn mrh.. nnti kne jual...



syafiq, man, lyana

arghh... mlsnya la.. nak taip blog nie,..npe pun tak tahu la..?!?
but kalau aku tak update nie.. ade lagi pic yg akan aku upload masuk nnti.. so.. aku kne hbskan cite nie dulu la.. so tgu la cite akan dtg.. cite sebelum raye lak...


name dia natasha atiqah, but aku pgl dia amylea.. coz muke dia mcm amylea AF3 kan?? (ade la ckit2 tu..)

dadaaa... peace one luv 4 u'll.... bye....

No comments: