Wednesday, September 16, 2009

Shoping Raye!!

Tahun nie.. paling 'daif' aku beli pakaian utk raye.. coz takde baget la.. nie pun duet sendiri tau.. tu pun coz dpt duet dari bisnes aku tu la... thanks la... syukur sgt2 nie.... so aku g shoping baju2 sume nie.. kat Quenssbay, Penang.. ngan edy.. naik moto je dari jitra nie.. tapi singgah amek edy kat SP... igt nak naik kereta je dari umah.. tapi bila pk2, nk jimat duet myk, duet tol n duet jambatan lagi.. baik naik moto je.. lagi pun shoping time ari ahad nie kat penang, takut jem lak kan??? naik moto nie leh juga la main selit2.. so aku shoping sume nie kat sana jela....(nasib baik tak hujan)



Macam biase la.. oleh kerana momo nie 'Duta SODA', so cmne pun momo mesti beli pakai soda juga tahun nie...tu yg t-shirt hitam tula.. yg kemaja tu hihihi.. mama yg suruh beli juga!! katanya nnti nk keje senang... tapi bila nk dpt kje pun enth la..?? lagipun aku nie budak enginering... sesuai ke ngn baju tu?? so aku beli kt Padini and yg last tu aku amek merah sebab mom dh lame takde baju merah. ade pun selai je... so amek juga la.. berkenan pulak tgk merah tu.. LP Zone...

Nak beli seluar, duet dah tak cukup dah... so takde seluar raye tahun nie.. gune yg tahun lps punya la.. tu pun elok lagi la.... mgkin nak kena 'pau' juga abah aku nie time shoping kat KL esok!!



Baju nie mama aku yg amekkan.. lagipun tema Family momo tahun nie ialah "PINK" so... kne ikut la.. (sebenarnya.. momo paling tak suke warna pink nie.. coz tak masuk ngn kulit momo nie la..) tapi nak buat cmne.. huhuhuhu.. nie pun hutang ngan mama dulu tau!!! Pink pun pink jela.. hantam jela labu..!!



So disini momo mengambil kesempatan.. sebelum terlambat, untuk mengucapkan selamat menyambut Hari Raya AidilFitri kepada semua uamt islam yg ada di dunia nie... Semoga perjalanan anda ke kg. nanti selamat ye.. Ingatlah Owang yg Tersayang... Pandu Cermat Jiwa Selamat.. Biar Lambat Asal Selamat!! hihihihi... (*_*)

3 comments:

waniemyra said...

wahhhh! baju merah! cestt.

tape2..

M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...

hihihi..t-shirt tu je merah...
tapi tak suke la pink tu..huhuhu.. nnti momo snap pic momo pakai baju tu kt n9 ek??

Nina Garcia said...

adik lagi best, x de baju raye pn thn nie..