Friday, August 21, 2009

Bowling Tournament



Ya... seperti yang momo katakan dalam part yg lepas, yang momo akan lampirkan dan ceritakan sedikit, banyak ttg pertandingan bowling yang diadakan di JitraMall anjuran KRT Taman Mahsuri (taman aku la tu..) pada 11 Ogos 2009 lalu.. (sorie lambat update.. sibuk cikit sejak kebelakangan nie.. ade hal lain yang perlu si settlekan dahulu la..) Pertandingan tu start pendaftarannya, pukul 6ptg keatas la. .dan bermulanya pertandingan tu dalam pukul 8.30mlm. Momo disitu bukannya untuk menjadi peserta.. tetapi hanya jadi Jurugambar saja... hihihihi.. igt nak masuk game tu.. tapi, aku tak cukup team la.. larat aku sowang nak pulun.. huhuhu...


sape nak daftar g kat cik azie cepat!!!



Seorang peserta dikehendaki membayar RM20 shja utk 2 game. Satu team 3 orang. Tempat 1st akan membawa balik RM300 dan saguhati...










setelah selesainya sesi pendaftaran bagi pesert yang hadir.. sedikit saguhati pertama diberikan pada setiap team peserta.. iaitu tuala.. (tula kecil je.. utk lap peluh.. hihihihi.. aku pun dapat juga beb!!) thanks azie...



antaranya team yg akan berjuang...



tahniah kepada semua peserta... (hihihihi...)
sebenarnya ramai.. sumenya bebelas team yg memasuki pertandingan tu... (lupe sudah) penuh lane disitu juga la...




semua peserta tidak lagi sabar2 untuk bermain nampaknya....
nak main satu hal... tapi mcm2 karenah peserta pada mlm tu kalau koraang nak tahu..


adik shihsha(baju merah) dgn kwn2nya... seblh kanan tu, Man la...


keluarga mak kiah(kiri) dan keluarga aliya(kanan)





eh dah bermula ke game tu??? sebenarnya tidak, sebelum pertandingan bermula pihak penganjur telah memberi kesempatan kepada semua peserta utk try dulu... mane nak tau.. dorg nak cari line dulu ke.. mood ke.. ape2 jela.. so mari cuba, try, test!!


sebelum pertandingan dimulakan taklimat diberi oleh cikgu lie kpda semua peserta.. so korg dgr la leklok ok??

sambil2 tu.. aku pun terus snap team peserta yg ada pada mlm tu... so kita layan pic2 tersebut... ZaSss.....






Kepada team yang takde, harap maaf ok?? bukan ape.. time aku nak snap pic korang.. team korang tu entah kemana hilangnya.. so paham2 la ek??


ok.. lane sume dh ready.. peserta pun dah sedia... ape lagi.. mari kita mulakan!!!




main, main juga.. ade yg main tu.. nmpk pulun sungguh la.. yang nk bergambar pun ade.. tgk la...









auntie ana dgn gaya melontarnya... (tula mak kpda adk shisha)

[aritu ade la seseorang komen kpda momo... dia ckp; nnti bykkan pic yg momo snap & masukan dlm blog nie byk2.. so.. kali nie.. tgk la puas2 ok??]


adik aliya dan adiknya


cikgu lie, mak kiah, adik zana, dik wan


En. Shaker dan Pn. Ana

ala manjanya budak tu... mak dia ckp; kalau dia malu2 kat seseowang tu.. maknanya dia sedg admirer kat owg yg dia malu tu... huhuhuhu.... mampus aku... nak snap pic dia je.. pun malu??
sukenya aku snap pic budak nie...


tgh berlangsungnya pertandingan itu, hihihi.. tu la hadiah yg aku dpt! coz snap pic pada mlm tu...
thanks.... [*_o] nanti jemput momo snap lagi ek???

Nampaknya game pun dah selesai.. sekarang upacara penyampaian hadiah oleh Dato' Saad Hj Man...
kita layan......







Tahniah kepada semua pemenang pada malam itu.. biase la adat pertandingan.. ade yg menang.. mesti ade yg kalah.. kalau nak menang... kenalah usaha lebih lagi ok??
sekarang mari kita bergambar beramai-ramai... (pic aku takde...) hurmm.....





sekali lagi aku dijemput oleh pihak penganjur utk menghadiri jamuan mkn mlm bersama direstaurant (ape enth namenya...) dihadapan sek. men. mahawangsa,jitra.




mari kita tunggu makanan sambil snap2 pic!!






eh..?!? ade mslh ke pasangan nie??? ZaSss....
mari kita makan la!!






Jom kita makan adik shisha.... aummm.....

nie nasi aku... hihihihihihi...


sambil aku mkn.. sambil aku snap pic budak nie...
suke sgt tgk mata budak nie la....!!! (mengingatkan aku pada seseowang la...)



semuanya selesai dlm pukul 12.30 tghmlm lebih la.. thanks kepada semua yg terlibat dan yg sudi menjemput aku pada mlm itu... jumpa lagi kalian...



~rindu serindu rindunya~
semoga terhibur... Layan jela...

10 comments:

Nina Garcia said...

selamat berpuasa...

Unknown said...

selamat berpuasa incik momo..
budak itu sgt comey.. =)

M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...

adik;
selamat berpuase juga utk kamu!!!
kasi pose penuh tahun nie!!

Naomi;
selamt pose juga utk awk!!
yes bdk tu comei sgt2!!next enrty ade lagi pic dia!!!

Anonymous said...

momo pndai snap pic eh..
nway, hepy fasting!

M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...

QeMa;
pandai tak pandai sgt la...boleh la bt duet poket cikit....huhuhuhu..
hepi fasting too....

Anonymous said...

adakah kamu seorang photographer?
wow! :))

M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...

Hahaha... soalan yg lumayan nie...
bagi saya la.. tak kot...
saya suke suki snap pic dorg je.. ade upahan.. saya g snap la.. hihihihi..

Anonymous said...

haha.
so kamu gune camera ape?
d60 ke?

M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...

karma;
hihihi..yup..just D60 je..tu pun yg mampu... hahaks....

Nina Garcia said...

lupe lak nk bg..0135922404