Wednesday, August 26, 2009

Dinner Time!!!



Sekali lagi aku lambat update cite.. coz ade yg telah menunggu utk entry nie pun.. im so sori sgt2 ok?? agak sibuk cikit la akhir2 nie.. mcm2 kje kne uruskan dulu...coz tu lambat update hal nie.. ok la kali nie aku nk cite ttg aku 'makan malam' di Cherok Latah... iaitu jln nak ke Perik atas dari Wang Tepus.. hihihii.. (Chalet En.Shaker sbnrnya... Kedah la...) pada Rabu, 19 August 2009 yg lalu... untuk Program Rukun Tetangga sempena sambutan bulan Ramadhan... aku g sana ngn Man.. (tu pun puas aku mengajaknya tau!! mcm2 alasan.. segan la ape la..)



disebabkan aku ngn Man sampai lewat disana.. so leh dikatakan sume makan telah pun siap dia masak oleh 'para rukun tetangga' yg hadir pada petang itu... dorg dh g sana dlm kul4 petg lagi kalau tak silap aku la.. coz aku sampai sana pun dh nk dekat kul7 lebih dah la... hihihi... Azie ape lagi..bising la.. bukan je dia je yg bisng..owg len yg kat situ pun bis.. ckp ; 'ape la photographer sampai lewat!!owang dh hbs mask pun!!' hihihihi... so sori again.....! (._.')





Nak tolong ape pun dah tak tahu la.. coz sume benda dah siap pun... aku pun sembg2 sambil mkn2 jela.. hihihihi...

Photo Flipbook Slideshow Maker
aku makan jeruk ptg tu... cedap juga la.. coz dh lame tak 'mengidam'!

aku sampai sana ape lagi.. cari la 'budak kecik' tu.. si shisha la!! mane budak comei tu!!! nak pic nie..


Photo Flipbook Slideshow Maker


Lepas kami solat maghrib disana.. para tetamu telah pun sampai..
jemput2 la ek??? sila2....



mari kita tgk cikit makan yg ade pada mlm itu.... ZaSss....


hihihihihi.. terliur juga tgk time2 pose nie kan... so setelah para tetamu yg dijemput pun telah hadir, so mari la kita sama2.. baca surah Yaasin'...

Photo Flipbook Slideshow Maker


tetamu yg non-muslim lak... tgu dibawah sahaja dulu... ngn penuh b'sabar... hehehehe.... nanti kita makan ek..ek??


hampir sejam juga la.. sekarang mari kita baca doa... (nak hbs dah!!)

amin.....

Sekarang.. mari kita tgk lak lauk kita pada mlm itu... jom....



ape macam??? sedap tak???

Lauknya ialah... 'Ayam Kg masak Kicap, Gulai Ayam Piru(ayam belanda), Kurma Itik, Gulai Ikan Puyu, Air Asam, Bihun dan pencuci mulutnya, Jagung' yg aku tak sempat mkn tu... minumannya.. air suam ngn air oren...

Dah hbis pun baca yaasin tadi.. jom la mkn lani...!!


yang tak mau mkn lagi.. dok la sembang dulu ye???


Snap pic dorang...

azie,man, kak ngah n lain2...


kak ngah ngn sekutunya...(hihihihi...)

Jemput2 la makan ye.. sedap tu.. hahahaha...




En.Shaker & Pn Ana

Thanks coz jemput momo, utk jadi photographer pada mlm tu...


makan2.. jgn hiraukan yg lain.... tambah2..!! +nasi... (berasap tu.. panas2...)


nilah rupe nasi aku mlm tu yg di kait @ dibubuh oleh si Man.. thanks man.. aku tak suruh buh pun.. ko nie.. huhs.. dah la aku tak mkn ikan puyu,ayam piru, ayam kg tu leh gagah lg.. but keras gile la!! tapi si man n azie paksa aku rase ayam piru mlm tu.. cikit je aku rasenya.. Huhs.... agak manis la...



aku mkn cepat2.. dah hbis, aku nk snap pic budak comei tu!!! mane dia??? meh cni meh...!




yang len tu nasib la ek.. mne sempat, aku snap la!!!


shazleen

Photo Flipbook Slideshow Maker
aliya


lepas mkn kami Karaoke juga la... jom nyanyi puas2!!

aku nk main la ngn budak nie.. tapi dia lak malu2.. segan lak.. dah admirer aku dah la tu..
huhuhuhuhu....
Photo Flipbook Slideshow Maker


Huhs... penat aku mcm nie.. susah2.. nak rapat ngn budak kecik nie pun.. (geram aku!!)






so aku relax jap ngn budak nie... aku nk karaoke dulu la.. sambil2 snap pic owang len same...




Photo Flipbook Slideshow Maker


nyanyi punya nyanyi.. snap punya snap... tak sedar owang di bawah @ luar tu dah nk blk la...




nak blk... balik jela.. kami nk nyanyi dulu!!!


apekah ini???




adakah anda2 tergamam?? lalalalalala..... lalalala.......


jom nyanyi lagi en.shaker!!!
(teka lagu ape yg dia nyanyikan pd mlm tu???)


azie...asyiknya tu......!!!

sekarang momo nak cite cikit... knepe momo suke snap pic adik shisha tu.. sebab muke dia tu.. lebih kurang same ngn my xGF la... tak caye?? cube tgk cikit perbezaan pic dorang nie...




ade tak cikit??? cube tgk kat mata dorang tu..


namenya sebenar sofea camellia bt ahmad shaker
berumur 5 tahun berasal dari Kedah...


Siti Fatimazahara, berasal dari Sabah
dia berumur 21tahun...

Photo Flipbook Slideshow Maker

Photo Flipbook Slideshow Maker

dalam hampir kul 12 juga la.. kami balik pada mlm tu...hbs nyanyi..kami siap2..kemas2 brg cikit.. terus balik la.. coz esok Man lak nk kje.. kenyang pun kenyang.. penat pun penat... (penat main ngn budak tecik sowang tu...) Bila la nk g sabah ek??? hurmmmm.... (miss......)




lagu utk.. hurmmmm... tgk jela...

5 comments:

Anonymous said...

wah! makanan2 tu wat saya rase lapa. huhu.
dan pose awak ngan kanak2 tu lebih comel. :))

and oh! btw, awak punya ex sangat cute.

Unknown said...

aah muke serupa je nmpk.. =)

M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...

karma;
hihihi..saya suke sgt kacau budak kecik tu...
but..dia dah jadi xGF la...sedihnya....

Naomi;
ye kan??? huhuhu..coz tu saya suke budk kecik tu..

Anonymous said...

hehe~
da jdk photographer eh skrg.
gud ^_^

adek tu mmg comey la!

M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...

Qema;
blum lagi kot... sje suke suki snap pic jela.....

yup..budak techik tu sgt2 comei!!