Tuesday, August 4, 2009

~Lega + Penin PK~

~aku leh dikatakan 100% dah sihat dari demam tu.. bila dah tido petang tadi, mula la malam tak leh nak tido pulak.. huhs.. tapi nk buat camne kan?? nak sihat dari demam, petang tadikan..

~aku buat camne yang aku katakan entry dibawah nie.. cume aku tak makan ubat and terlupe nak sapu balm kt hidung tu.. just sempat minum air zam-zam 1cawan and lapik bantal kat bawah kaki tu.. (tapi bila bangun dari tido ke bantal tu dah kat bawah katil pun..) and selimut..

~banyak yang aku pk time nak tido tadi (tak jadi tido,cz tu turun bawah taip natang nie) 1st aku pk ttg "my2" dan ke2 aku pk ttg nak cari duet tu... (bisnes yang tgh aku buat nie.. I.R.C)

~mule2 aku target hal nie nak promote kat adik beradik aku dulu, tapi angah lak duet ptptn dia dah tgl cikit je utk stdy di uitm tu.. so tak pela.. bila promote kt abah sndiri lak.. dia pulak buat ego.. tak nak dgr tu satu hal.. lps tu dok ungkit hal yg berbulan lepas tu.. aku cukup tak suke la owg jenis yg suke mengungkit2 nie.. dia ckp dia takkan lupe hal aritu sampai mati, nie pun nasib aku nie anak dia je.. kalau kawan ke.. dah lame kena pulau or kene tgl.. Huhs.. last2 aku pun mls nak ckp or melawan ckp dia tu.. aku pun buat hal aku la.. g umah kawan2 aku promote bisnes nie..

~so coz why la aku tak leh tido nie.. penin2... kalau dia ckp macam tu tak pela.. jgn ckp, nnti kalau aku dah kaya (bt bisnes nie la..) kata aku nie lupekan dia n tak promote bnda nie kat dia lak..!!

~so lani aku dok pk lak nak susun owang bawah aku nie.. takpela.. famili dah tak nak join ok la.. byk lagi nak join bnda nie.. cume abah aku ckp.. ang nak bt bisnes tu ang bt la.. ang pandai2 la pk.. Yang tu pun dah dikatakan untuk aku ambil semangat utk aku lbh usaha ngn bisnes nie.. biar nnti owg ckp aku nie penganggur.. but im rich (hahahaha..gelak dlm hati nie..pdhal tak tau lagi nk kaya byk mne sgt??) Doa2kanlah aku ek???

~so lani.. tunggu mata aku mengantuk la pulak.. nak buat ape ek??air milo O ais dah buat nie, nk mkn tak lalu lak.. main jela rock lagend tu until level jadi tggi.. (dlm facebook)

~nite kwn2..... miss u all!!!

No comments: