Thursday, August 13, 2009

Try to make hepi...(Part Se7eN)

Photo Flipbook Slideshow Maker
aku, man & mie

Sebenarnya momo tak larat sangat nak taip untuk entry nie.. tapi bila pk2 balik.. kalau aku tak taip lani.. bila lagi..??? sebenarnya momo tengah mengidap penyakit ILI (influenza like illness) sakit menyerupai selsema-demam, batuk dan sakit tekak.. owang kta sakit atau symptom sebelum kne H1N1 la.. huhs... adik momo terus kne H1N1!! huhs.. so kne quarantine dlm umah jela lani... n kene makan ubat!! weieek..... tak sedap!! tak suke!!

Matahari menasihati momo supaya makan kuantiti 6 biji epal hijau & 1glass orange juice.. dalam sehari.. dan esok nye.. mkn lg 6 biji epal hijau & 1 glass orange juice lg.. try..! sbb epal hijau & orange juice mmg kaya dgn serat & vitamin C! thanks 'matahari'....

Malas nk ulas pjg2 lagi.. so layan jela pic yg momo snap beberape minggu lalu..

Ini adalah business yg tgh aku usahakan... senang je... just mkn pun leh jadi kaya... aku mesti capai impian nie.. usaha lebih dpt lebih... demi masa depan aku... so ade ape2 yg berminat.. beritahu momo ok???



petang tu kami ke bangunan baru di anak bukit... owang cakap tu.. putrajaya kedah..
huhs..tak sama langsung la...


Bandar Muazzam Shah


man

punya la byk pic aku snap petang tu.. tapi..aku cari yg terbaik jela.. nk masukkan dlm blog nie..
disebabkan aku tak suke edit pic.. so aku snap yg terbaik.. n terus load dlm blog nie..

Photo Flipbook Slideshow Maker
man & mie




pemandangan di belakang bangunan tersebut..


adik aku.. maisarah

nie pic aku dlm I.R.C , time nie sepupu aku, nida.. dia nak join I.R.C la.. tahniah kepada beliau kerana pk masa depan ngn betoi.. tapi kne rajin ok..!!




ade ape ngn pic nie ek??yang leh momo tertarik??(pic dibawah nie..)




minggu lalu juga.. ade kwn lame aku.. dari klate dtg.. dia kne jaga site kt2 sik tu..(keje) ape enth name hutan tu..?? dia nie kwn aku time di polisas tu.. roomate aku la..


wan

dia terkejut tgk aku... huhs.. dulu syah terkejut jugak.. mgkin terkejut ngn dress aku kot ngn rmbut aku yg pjg nie.. yela.. dlm poli dulu mane leh rmbut pjgkan?? so dh lepas stdy nie lah kita nk smpan rambut pjg2 kan?? lagipun momo mmg suke rmbut pjg.. tapi tak la pjg sgt... mcm sekarang nie pun ok la.. (momo dlm poli rambut pendek sgt.. tapi cacak2..)


wan dan kwnnya.. muslim (2-2 kwnnya nme muslim)

aku bawa wan shoping di a.s mall, dia ade meeting tibe2 je.. bos dia suruh dia g meeting tu.. tapi tak tahu nk beli baju kt mne.. so momo tunjukan la.. lagipun dah 4 tahun kami tak jumpa la..


pemandangan di belakang umah arwah tok aku.. (petang)

pic ni aku snap time aku balik kg ngn mak chaq aku 3@4 ari lepas... bumbung umah tok dah terbang cikit.. macam nak ranap je tgk.. huhs.. kasihani lah umah tu..


bila la nak baiki umah tu ek???


bunga orkid, pokok tok lang aku.. rajin sungguh dia tanam pokok2 bunga tu..




momo mls dah nk tulis dlm keadaan sakit macam nie..
penat and letih sangat nie.. mulut pun rase pahit je.. ubat banyak gile Dr. kasi... puas mkn la...
so untuk part yg akan dtg.. momo akan citekan ttg....


aku diberi upah untuk snap pic time majlis nie berlangsung...
[*_O]


so lagu untuk part ini adalah...

~Cinta Di Ujung Jalan~

6 comments:

.wanie. said...

ha..sket mkn ubat mo..jgn chat je..hehehe..:)

M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...

musykil;
dah mkan dah pun..pnt mkn dah nie..huhuhuhuu..

Anonymous said...

gambar bergerak sangat cantik. kreatif! :))

M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...

karma;
thanks2....hihihihi... suke2 je...

AwinLaLaLa said...

gambar begerak itu sgt lawak! hahaa xD

M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...

awin;
ape yg lawaknya???hurmmm....