Sunday, July 26, 2009

Bila Bunga Dipetik Orang....

Ketika ini.. aku betoi2.. teringatkan.. rindukan kamu.. entah la.. jiwa aku semakin memberontak untuk terus mengenangkan kamu disana.. entah kamu sihat atau tak?? Kamu tengah buat ape tu?? entah kamu bagaimana sekarang?? hope sangat kamu dalam keadaan yang betoi2 elok.. coz im very2.. care about u!! Walaupun aku cube lupekan kau.. entah la.. hatiku masih lagi mahu mengambil berat tentang kamu tu.. arrrgh.. susahnya jadi orang yang sentiasa berfikir nie.. tak kira masa dan keadaan.. tetap mahu berfikir tentang kamu juga.. kamu tahu kan otak aku nie berfungsi camne??.. semuanya diluar jangkaan kamu kan?? Bagaimana aku hendak melupakanmu...??? hurmm.. hope kamu boleh berfikir panjang2.. dan terbuka hati mu itu untuk bertemu dengan aku walaupun untuk terakhir kalinya aku bernafas dalam dunia nie.. tolong sangat2...


lagu nie untuk kamu... "My2"

2 comments:

emmetRaxor said...

besa la aku bukan bodoh tapi kurang cerdik ja..
kalou aku pandai dah lama aku dok goyang kaki ja takyah p belajaq..
usaha ang memang bagus..
bila nak start shoot filem??
ati kengkawan kena jaga gak..
nanti tekecik hati member dah berdosa plak..
dosa kecik2 sapa nak perasankan??
lain kalou dosa besaq boleh nampak tapi tapi kadang2 tak perasan gak..
kita manusia biasa ja bukan prophet..sering melakukan kesilapan..
yang lepas jangan diingat2kan lagi amek yang baru sebagai ganti..
ingat yang lebih berkuasa lagi bagus..
renung2kan lah dan mari beramal...

M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...

apa la yg ang merapu nie amet??
serius aku tak paham ape yg yang membebel pjg tu???
shoot filem tak tau lagi bila.. aku bz je sejak akhir2 nie...
kalau shoot filem pun tak ajak ang punya la..buang masa jela..lagipun kan tak dpat untung pape kan??so biar jela..ngn aktiviti aku tu..aku bt sume tu coz nak bz..bila ku bz..mgkin aku akan dpt lupekan hal lame2 la..
nak goyang kaki senang je amet oii.. masuk la IRC yg aku mask tu..inyallah..ade untungnya...lani ang mgkin tak nmpak lagi la..tak lama lagi bila dh ramai budk unimap masuk or dh buka kt arau tu.. baru terasa akan hadirnya duet tu melimpah..sume tu usaha juga la..