Saturday, July 11, 2009

Hepi Besday Abah!!

Arini sepatutnya aku menghadiahi abah aku ngan seutas jam tangan Casio.. (Besday Abah aku la..) Tapi disebabkan aku dah tak bekerja.. so takde la duet untuk aku belikannya jam tangan tu.. Semuanya sebab ekonomi dunia down la!!! Aku dah survey dah harga and tempat nak beli jam tu.. aku tengok jam tu… kalau tak salah kat ipoh parade.. dengan harga dalam RM3++ selepas diskaun, dari harga asal RM5++. Murah kan?? Bukan senang tauke cine nak kasi diskaun murah macam tu kat owang melayu macam kita nie..!! Huhs.. ingatkan awal lagi nak beli pun.. (time tu dalam hujang tahun lepas..tak igt bulan bile??) Last2 kene buang keje lak.. Haram gile la!!!

Sory abah, abg tak dapat nak kasi pape pun tahun nie..(ala tahun2 len pun tak kasi juga) bukan ape.. ingatkan dah kje nie..nak beli la pape untuk parent kite kan?? dulu kita gune duet dorang, so lani timenya la kita balas balikkan?? Tapi nak buat camne.. takde rezeki nak kasi tu.. nanti2 la ek?? Ade duet abg beli juga ok?? Abg Janji!!! (tunggu kje ek??) Pape pun Selamat Hari Lahir.. Semoga Murah Rezeki dan Panjang Umur tu.. Abang SAYANG abah tau!!


Gambo Famili nie time raye tahun lepas (2008) di N9

Malam nie katanya, mama dah pakat ngan adik (maisarah) ngan maksu (coz besday abah sama ngan paksu) nak buat makan2 cikit kat umah maksu… mama buat dadih je.. my cousin dah buat kek.. maksu lak nak buat Chicken Chop.. so mama tak tahu la nak buat ape sangat.. coz ikutkan hati.. mama tak nak buat pape pun.. coz dorang cakap malas la tua-tua nie nak sambut2 besday nie.. buang masa je bagi dorang.. banyak lagi keje len leh buat.. tapi adik-adik nie la bising nak sangat.. lagipun my cousin Nida yang ajak kita owang join ‘party’ dorang tu.. So.. tunggu malam nie jela.. dorang dah kuar tu.. katanya g kenduri dulu.. lepas tu g shoping baju raya.. Huhs cepat gile la..!!! kang petang2 macam tu baru g umah maksu.. aku g sendiri jela nanti.. nanti momo try la snap pic time tu ok??

4 comments:

Lia Hasty said...

baiknye anak abah nie..
nk belikan abah jam..

M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...

ala..sekli sekla nak beli hadiah mcm tu.. lagipun harga tu ckup murah la..

Anonymous said...

hepy besday utk abah momo ^_^

M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...

Thanks U QEMA... HUhs...