Wednesday, July 29, 2009

Try to make hepi...(Part 5ive)



Beberape minggu yang lalu.. momo terasa begitu sibuk sekali hinggakan nak update blog pun tak sempat.. lain2 tu curi2 je.. and ape yang sebenarnya aku buat blog nie adalah bertujuan nak mencerita ape yang aku buat sepanjang minggu-minggu aku lalui tu.. tapi terase mmg sibuk sejak akhir2 nie.. So nie adelah cite dalam 2 minggu yang lalu.. (19-22 july)





Pic. nie adalah time ade Hari Kesihatan Peringkat negeri kedah bertempat di tasik darulaman.. aku menang dalam acara bermain Congkak.. Johan Beb!! hihihi.. dan gambar yang atas sekali tu time aku g check gigi aku yang ade masalah cikit.. Dr. kata gigi aku tu kene jaga leklok.. kalau tak, kena operation la... huhs.. tu lagi fobia la..

Dan di bawah nie adalah beberape pic yg sempat aku snap pada aritu...


Man dan Chin


salihah


Kak Muja dan Qilah


Mie



Pada petang tu, aku dan Man lepak kat kedai awek yang selalu aku n the geng lepak tu la kat pumpong tu...(man kenakan aku malam tu.. kena belanja dia la.. huhu.. dah menang) tapi kami telah membeli tiket wayang, Cite Harry Potter la... walaupun ending dia mcm tak best je.. tapi itu adalah episod terakhir dlm novelnya tu.. so mesti kena tgk jugak!!!

Kami (aku, Man & adda) tgk cite tu lam kul 12a.m(tghmlm) habis kul2.29a.m..huhs.. mmg tak sedar lgsg, cz asyik ngn nonton cite tu.. nak kta best, tak la sgt.. tapi entah la..



Keesokannya aku kuar lak ngan budak2 nie.. (adam, amet, nazim & wan sabah) Kami ke a/star,sebenarnya untuk temankan si Fira tu untuk membeli Camera DSLR nikon.. mungkin D60 kot.. tapi dia lak tak muncul2.. so kami lepak2 la.. tunggu menunggu.. Sambil main2 snap pic owang len same.. Hahaks...




nie lah Wan Sabah



Snap punya snap..tunggu punya tunggu.. fira tak muncul2 juga.. so kami mengambil langkah untuk ke pusat snooker.. mule2nya puas juga cari dimana.. last2 jumpa juga.. tapi tempat nie.. macam menakutkan.. dah la pasang lagu 60 an.. and yang jaga kat kaunter tu lak.. 'nyah' tau!!! huhuhu.. 1st time main snooker dapat air minuman.. tempat lain takde lak.. huhs.. nak minum pun takut je... tapi nak mian punya pasai.. main jela.. buat bodo sudah..



Lepas tu habis main snooker.. kami g lepak kedai awek semalam yang aku lepak ngn man tu..
tu pic aku makan beger.. kalau aku datang sini je..mesti makan beger.. entah la nape..??? ngan air milo '0' ais cincau!!!


gambar hiasan.. (azie)

So nanti kan part yang akan datang.. (entah bila punya aku nak update cite munggu lalu lak nie..) huhs...

10 comments:

Nina Garcia said...

cpt la balik penang..join community group..blh gi jalan2...

M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...

community group ape lak nie..

Nina Garcia said...

nak cite pn tak tau cam mane..tp mmg best la..kalau dpt keje kat penang nnt aku bawak ko ikut activity dorg..mmg best!!!! tiap2 mggu gi picnic, panjat bukit, mandi laut,main bowling & yg plg best 1x sebulan book 1 hall untuk tgk wayang ramai2..best gile..

adifDAS said...

wei..
awat aku tak ad
TAK jeles pun
SERONOK dok kt sni..
haih...

M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...

berry strawberry;
dorg tu aku knl ke tak???best tu...


adif;
camne nak ade pic ang....ang ADAnya disini...

Nina Garcia said...

ko tak kenal...tapi blh kenalan la..dorg sume very friendly..

M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...

kalau macam tu aku kurang berminat la...
coz aku dah ade kehidupan aku sendiri lani..
kalau aku minat..aku join la korang ek??kje pun tak tahu dpat ke tak kt jabil tu.. huhs..

Nina Garcia said...

sometimes kite kene klua dr comfort zone sendiri, baru leh maju..baru leh nampak peluang yang lebey luas...bile kite takut nk kua dr comfort zone sendiri,sampai bile2 pn kite akan berada pada tahap yang sama..

M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...

bile aku ade bisnes sndiri lani.. aku terasa aku dah kuar jauh dah nie..tak pe la.. kang aku bedrminat kang.., kang aku join la..

Nina Garcia said...

community kitorang adalah business community...FYI la kan..xnk xpe...