Friday, July 10, 2009

Sakitnya... Damn!!!



Itu Semut Selangor namenya.. Sangat-sangat bisa kalau terkene 'gigit' !!

Hahaks... petang tadi aku kene bate ngan natang nie la.. sakit gile siot!! sampai sekarang pun still terasa kesakitannya tu tau... aku tak tahu lak yang semut nie dok dalam kayu?? aku pun main2 la pijak-pijak pohon ranting pokok yang patah tu, sambil bual2 ngan Elin kat garden Tamannya tu.. and then tetibe je natang tu kuar.. terus gigit kaki aku.. banyak gila lak tu yang datang 'serang' aku.. habis lengan tangan, betis and jari kaki aku kne 'gigit'nya tu.. pedih siot!! after aku mandi and solat magrib, still rase sakit lagi.. baru teringat yang dalam beg aku tu ade balm.. naseb baik la ade tiger balm dari peninggalan si ex-gf aku tu.. thanks la ye.. kasi benda nie.. bergune juga akhirnya.. dia dulu suke sangat ngan tiger balm nie.. sakit ape pun nak je sape ngn balm dia tu.. Huhs........

So kalau terjumpa la 'semut selangor' tu.. jauhi la cepat2 ok.. ia serang ngan cepat tau.. dah tu geget macam tak nak lepas je.. padan muke semut tu aku dah pijak2 pun tadi!! Hahaks!!!Damn!!

No comments: