Thursday, July 30, 2009

Merana aku merana...(cintamu mekar dihatiku)

Semakin hari semkin perasaan sayang tu hadir dalam diriku terhadap dirinya tu.. entah la kenape...?? nak kata aku couple ngn dia?? tak juga.. penah jumpa?? tak juga??? sudah sepuluh tahun kami tak bertemu.. huhs.. lame sgt tu... tibe2 je aku terase nak sgt amek tahu ttg dirinya tu... dia buat ape?? makan ke blum??? sihat ke dia?? cmne pelajaran disana?? dia nie sorg yang boleh jaga diri ke? tapi dari yg aku tahu la.. dia nie pun bleh diharapkan.. and mmg setia owangnya... aku harap aku dapat menjaganya seperti mana aku menjaga xgf2 aku yang dulu... so lani relax dulu afiq.. ade jodoh tu ade la.. takde nak buat camne.. jgn gopoh2 ok?? ko kje pun takde lagi?? camne nak jaga dia??diri ko pun tak terjaga?? tuhan dah aturkan terbaik segalanya untuk kita, afiq.. tapi jodoh tu kan kita yang kena cari.. tak cari tak datang juga.. hurmm.. susah juga hidup kat dunia macam nie.. igtkan datang di dunia nie leh la aku buat ape yang aku suke.. tapi aku juga perlu mencari pasangan hidup untuk lengkapkan keceriaan dalam diriku nie.. patut la sunyi je hari2 aku nie walaupun sibuk.. huhs.. Tuhan berikanlah aku ketabahan hidup untuk aku teruskan sisa-sisa hidupku nie di dunia yang fana nie ya allah...

Hope dia nie jodoh aku yang seterusnya... dan terakhir dalam hidup aku nie.. (aku kelaparan dan dahagakan kasih sayang dari seorang insan yang bernama WANITA.. hahahaks.. galak gile!!!)


No comments: